Daisypath Anniversary tickers


Saturday 17 December 2011

thanks for everything my dear boyfriend :'(

okay , i wanna to talk about my relationship with him . yesterday , i can't contact him even a text or call . yes , aku tahu every friday night dia mesti pegi futsal but selalu die gerak pukul 9 lebih . yesterday , he told me that he was awake from sleep and take a bath but after that he didn't reply my text until ten o'clock . dia buat aku macam tunggul tunggu text die for 3 hours . sounds pretty cool right ? kalau die pegi futsal pun die mesti text aku even a text lhaa kan tapi smlm lansung takde respond dari die . kay , aku faham maybe die busy tp beragak lhaa seyy , smpai 3 jam ? non stop siaa aku call die . just god know hows my feeling yesterday . seriously im so sad and keep thinking all those crazy things about you . at 10:35 , you pick up my call and you ask me why calling you so many times ? gosh , you're asking me ? heyy dude , patutnya aku yg tanya kau , kau buat ape tk angkat call aku semua . kau ckp kau pegi futsal then baru smpai rumah . kay , cun . aku mmg saje nk tengok kau jujur dngn aku ke tak and the truth is , you're lying me okay ! someone told me that she saw my boyfriend with a girl . my boyfriend okay ? mine ? and my tears can't stop from flowing down . lepas aku cakap benda ni , baru kau nk jujur , nk minta maaf . kau cakap kau nk jaga perasaan aku ? tapi kalau aku tahu kau tipu aku , aku lagi sedih . kau takkan pernah fikir hati aku lha boy . kau selfish ! aku dh banyak mengalah dngn kau . aku dah cuba faham ape yang kau nk , tapi aku ? kau sibuk nk fikir pasal betina lain . nk share prob . habis aku ? gf kau lhaa sia ! pernah kau tanya aku okay ke tk ? pernah kau tanya aku ade prob ke tk ? kau ingat tak aku text kau time kita gaduh . aku ckp i need you tapi ade kau reply ? sbb aku tgah ade prob time tu and i need you by my side to hear all my problem . aku minta kau lupakan aku sbb aku dah tak tahan dengan semua ni . yes , i can't stand it anymore boy . i can't . im not strong enough to face all those things . its make me hurt so damn much . cukup lhaa kau dh buat aku sedih selama ni . yes , memang aku sayang kau . aku terpaksa tipu diri aku sbb aku betul betul lemah . aku dah tak kuat boy . aku sayang kau tapi ni kau buat dekat aku ? aku tahu aku ni ' budak budak ' but its not easy for you to fool me around ! hati aku hancur boyy . kau hancurkan kepercayaan aku dekat kau . find a way to ask for forgiveness . please give me time to love you like usual . aku perlukan masa utk terima kau balik dlm hati aku ni boy . maybe aku layan kau tapi tak mcm sebelum ni . kau kena faham aku . please change your attitude . im scared of being fooled again and again . thanks for everything my dear boyfriend . thanks for make my tears drop . i love you mohd izwandy . i love you so much . hold my promise that i love until my last breadth :'(
follow follow follow :)

No comments:

Post a Comment