Tuesday, 27 September 2011

no one can make me smile accept you :'(


perasaan aku sekarang tengah serabut gilaa :'( sayang , aku perlukan kau dalam hidup aku tahu tak ? semalam aku minta maaf sangat sangat sebab buat kau sakit hati dengan aku biy :'( aku cuma nak tahu je kesetiaan kau dekat aku . sumpah aku tak sanggup hilang kau . aku sayang kau sangat . walaupun kita baru coup tapi aku rasa kita mcm dh lama sayang . aku nak kau tahu yg aku takkan lepaskan kau biy . aku nak kau selalu ada dengan aku . no matter what happened , i will always love you . sebab aku sayang kau lha aku sanggup tak tidur semata mata nk pujuk kau . nk amik hati kau balik biy . kau sorang je yg aku ada and aku nk kau sorang je dalam hidup aku ni biy . aku tak perlukan org . aku just perlukan sayang kau je :'( biy dah janji tk nk tinggalkan aku kan tapi knp kau tk pegang janji kau biy ? walaupun kau terima aku balik tapi aku rasa kau mcm terpaksa sebab kesian dekat aku . biy , aku janji dengan diri aku takkan sakitkkan hati kau sayang . sumpah ! biy , aku minta satu je . please jangan tinggalkan aku sayang . aku merayu sangat sangat . 
                            i love you so much AHMAD RAZIN FITRI :'(
follow follow follow :)

No comments:

Post a Comment