Daisypath Anniversary tickers


Saturday 17 September 2011

i love you razin ♥


ahmad razin fitri ♥ just call him razin for short . boyfriend baru kita ^^ hee . first time i saw you , i really really didn't like you . haha xD sbb aku rasa dia ni sombong sangat . menyampah aku , haha . act , dia ni duduk depan rumah aku je -,- kelakar lhaa , couple depan rumah xD ahh , peduli apa aku . janji aku sayang kau biy :p dah 8 bulan aku pindah baru haritu jatuh hati dekat dia , haha . bongok nih . mula mula kawan je lepastu lepak dngn die makin suka dekat die , hee :) lepastu selalu contact dengan die ^^ and lastly his already be mine on 15/09/2011 :) swear i love you :* no matter what happened , i don't wanna leave you :'> biy , jangan curang dengan kita tau ? kita sayang awak sangat . awak kita punya sorang je sayang . please don't leave me alone :') i want you always near by my side ever after . hope our relationship everlasting sayang ;)
follow follow follow :)

No comments:

Post a Comment