Daisypath Anniversary tickers


Monday 29 August 2011

selamat hari raya :)

ohh yeah akhirnya bulan ramadhan dah pun berlalu . now bulan syawal datang menjelma . excited ni nak raya XD nak pakai baju baru dan segala galanya yang baru ^^ wait wait , tak lupa juga . tahun ni raya dekat rumah baru lhaa . and and dengan boyfriend baru saya . hee . i thought raya tahun ni single tapi act tak :) hee . okay . act mcm mcm nk cerita dekat sini kot . dah bersarang labah labah blog aku nih . haha . aku tahu semua tu . ada juga org tegur knp tk update blog . act bukan malas okay tapi takde time lhaa nk update . ni pun baru lepas trial pmr kan . free lha sikit . okay . dari hari jumaat haritu busy kot . mama buat kuih lhaa ape lha . nk prepare untuk raya lha . now rumah dah kemas so dah happy lha sikit . penat gilaa boleh tak . act nk menaip pun dah tak larat ni haa XD nk membuta sebenarnya tapi update lha kejap . kesian blog aku ni takde new post :) sedih die tuan blog die tk update pape . blog lain dah due tiga post dah . takpe takpe . ehh meleweyh dah aku nih . okay okay . straight to the point . ehh , korang , nk cakap ni . sorry kalau aku ada buat salah dekat korang selama nih . maafkan lha aku ni heh XD lagipun nk pmr dh tahun ni . sedih aku kalau korang tak maafkan tau :p dah lha aku malas nk menaip lagi . jari dah kematu ni haa . btw , selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin :) bye bye .
follow follow follow :)

No comments:

Post a Comment