Daisypath Anniversary tickers


Tuesday 16 August 2011

TRIAL PMR 2011 :O


 yesterday paper bahasa malaysia kertas satu and dua . dua dua paper okay je kot bagi aku so tak heran sangat tapi pape harini aku geram betul >.< masa dapat paper tadi , buka je aku tengok kena tulis essay pasal speech '' quality prefects '' . dia bagi lima point je siaa  '' well disciplined , responsible to teachers and students , neat and tidy always , active in co-curricular , good in study '' . mak aih , siot gilaa . aku dah macam ape dah fikir tadi . mcm nk hantuk kepala atas meja pun ade :\ takde ayat lansung . memang ahh guna point yang die bagi tu tapi tatahu nk tulis ayat ape lagi dah . lama gilaa aku habiskan masa dekat section A nih -,- last last aku meleweh je lhaa pape sebab dh tak cukup masa dengan tak jawab summary and novel lagi . haihh -,- serabut gilaa aku time exam tadi . aku asyik tengok kengkawan aku je . masing masing muka dah mcm ape tension essay tu mcm pundek >.<  lagipun aku tak terfikir essay die bagi point je sebab selama nih die bg letter or gambar . okay lha sikit kan ? huhh . guaa fade up gilaa nih -,- bengang weyh kalau failed . tak pernah pernah gua failed english nih . harap harap tak lhaa . aminnn xD okay , esok paper math paper one and two . wahh , favourite tapi jangan takk boleh jawab dah lhaa . wish me luck okay :) thank you . thats all for today :*
follow follow follow :)

No comments:

Post a Comment