Daisypath Anniversary tickers


Friday 29 July 2011

kelas baru :o

ergh , sial lha ! harini cikgu bagitahu yg ade pertukaran kelas . mak aih , dedo je takut kena turun kelas . cikgu dah bebel bebel tadi then die bagi list nama . sumpah tak nak tengok sebab aku rasa yg aku kena tuun kelas punyaa ! sekali aku tengok :o what the , aku naik satu kelas . happy sikit je :| alaaa , tapi sedih kot . sebab ? hmm , semua kawan aku yang sekepala dengan aku tak sama kelas . fitry nabiha sorang je yg dengan aku . huwaa , takpe lha . ade juga membe sorang daripada takde kan kan ? takde lha alone sangat :) 2 minggu lagi dah nak trial so wish me luck on my trial okay . kena belajar rajin rajin nih . lepas trial boleh hang then dh nk pmr tk boleh hang dah . takpe , kejap je tu . hope sangat dapt buat yg terbaik . nk buat mama happy :) tak nak die sedih dengan aku kali nih . hope so :\ lepasni kena selalu pegi kelas tambahan . no more skip :) btw , lepasni rarely online okay ? mama asyik bising je sebab sekarang pun results aku entah pape je . asyik C dengan D je . okay lha juga drpd dapat E kan ? haha :D dah lha , malas nk bebel pape lagi . kbai . pray for me okay :)
follow follow follow :)

3 comments: